- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Post wydzielony z tematu "Opłata za połączenie z BOK" - Moderator Wojciech
mam wysoki rachunek dziecko wchodziło mi na konto i kuiło sobie vipna movistrplanet i mam duży rachunek na numerze czy nie da tego anulowac juz bo niewiem jak dziecko odblokowalo możecie zablokowac na zawsze blokade piemium i wsystkie wunkcie zebydziecko nie wchodzilo juz na to czekam na odp ozdrawiam pracówke orange sereznie :)!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnośnie do blokad, możesz wysłać zablokować je samodzielnie w Mój Orange lub poprzez kontakt z obsługą na czacie lub pod numerem 510 100 100.
Odnosnie do zwrotu opłat, reklamację powinieneś składać do podmiotu swiadczacego dana usługę premium lub elektroniczna. W wypadku tej drugiej, sms powinien zawierać informacje jak zlozyc reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnośnie do blokad, możesz wysłać zablokować je samodzielnie w Mój Orange lub poprzez kontakt z obsługą na czacie lub pod numerem 510 100 100.
Odnosnie do zwrotu opłat, reklamację powinieneś składać do podmiotu swiadczacego dana usługę premium lub elektroniczna. W wypadku tej drugiej, sms powinien zawierać informacje jak zlozyc reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie opłaty za usługę premium
@adrianytt112, udało się rozwiązać sprawę? Któraś z powyższych odpowiedzi pomogła i oznaczamy jako rozwiązanie?