Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aktywacja karty

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Aktywacja karty

Mam kartę w abonamencie,lecz go nie używałam bo mam drugi numer.Karta się gdzieś zgubiła,a ja przedluzylam umowę z tamtym numerem.Przyszedł telefon i karta nano sim i teraz pytanie,jak ją aktywować gdy nie posiadam starej karty?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3993
  • 6598
  • 141

Aktywacja karty


pablo_ck napisał(-a):
Włóż kartę do telefonu i tyle....powinna działać 🙂 Jeśli dostałaś nową kartę to strata de facto powinna być dezaktywowana. Pozdrawiam.

Chyba nie jest tak prosto jak Ci się wydaje Pablo... wklejam fragment info z podanej przeze mnie strony:

"Aby aktywować ją samodzielnie:

  • W ciągu 3 godzin od odebrania przesyłki, otrzymasz SMS z numeru 80008 z prośbą o potwierdzenie zamówienia na wymianę karty
  • Przekopiuj dane ze starej karty SIM na nową (po aktywowaniu nowej karty stara przestanie działać) - informacje jak to zrobić znajdziesz na www.orange.pl/kopiadanych
  • Gdy już będziesz gotowy, z telefonu ze starą kartą SIM wyślij bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80008, a nowa karta SIM zostanie włączona."

Skoro nie ma starej karty, nie może odebrać ani wysłać SMSa.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3993
  • 6598
  • 141

Aktywacja karty

na stronie Orange znalazłem taki opis:
http://www.orange.pl/kid,4004241524,id,4004237677,title,jak-aktywowac-karte-SIM,helparticle.html

 chyba zostaje wizyta w salonie... albo kontakt z infolinią Orange pod numerem 510 100 100.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Aktywacja karty

Włóż kartę do telefonu i tyle....powinna działać 🙂 Jeśli dostałaś nową kartę to strata de facto powinna być dezaktywowana. Pozdrawiam.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3993
  • 6598
  • 141

Aktywacja karty


pablo_ck napisał(-a):
Włóż kartę do telefonu i tyle....powinna działać 🙂 Jeśli dostałaś nową kartę to strata de facto powinna być dezaktywowana. Pozdrawiam.

Chyba nie jest tak prosto jak Ci się wydaje Pablo... wklejam fragment info z podanej przeze mnie strony:

"Aby aktywować ją samodzielnie:

  • W ciągu 3 godzin od odebrania przesyłki, otrzymasz SMS z numeru 80008 z prośbą o potwierdzenie zamówienia na wymianę karty
  • Przekopiuj dane ze starej karty SIM na nową (po aktywowaniu nowej karty stara przestanie działać) - informacje jak to zrobić znajdziesz na www.orange.pl/kopiadanych
  • Gdy już będziesz gotowy, z telefonu ze starą kartą SIM wyślij bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80008, a nowa karta SIM zostanie włączona."

Skoro nie ma starej karty, nie może odebrać ani wysłać SMSa.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Aktywacja karty

Osobiście nie rozumiem trochę Twojego pytanie, dostałaś nowy telefon + kartę Nano sim?? I teraz pytanie do Ciebie - ta karta nie działa?? Musisz ją aktywować??
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Aktywacja karty

@Misiek62 Oki, czyli musisz mieć rację. To pozostaje koleżance zrobić tak jak piszesz. Pozdrawiam z upalnej Portugalii.

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 11
  • 5

Aktywacja karty

@Misiek62 @Konto usunięte Misiek ma rację, a żeby aktywować kartę to musisz zadzwonić na BOK, doradca zweryfikuje dane i jak podasz numer nowej karty sim to doradca będzie mógł Ci ją aktywować.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3993
  • 6598
  • 141

Aktywacja karty


endriu5517 napisał(-a):

@Misiek62 @pablo_ck Misiek ma rację, a żeby aktywować kartę to musisz zadzwonić na BOK, doradca zweryfikuje dane i jak podasz numer nowej karty sim to doradca będzie mógł Ci ją aktywować.


Pablo już przyznał 😉 że mam rację.