- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
Wczoraj otrzymałam wiadomość od Orange, iż usługi zostały wstrzymane do czasu kiedy zapłacę 20tys zł ponieważ mój rachunek przekroczył 24tys zł . Jestem klientka Orange od kilku lat, ale tym razem czuje się oszukana. Przed wylotem z Polski wyłączyłam transmisje danych. Leciałam do Afryki (Zanzibar ) z godzinnym międzytankowaniem w Hurgadzie. Na lotniskach używałam wifi (lotniskowego) , a następnie połączyłam się z hotelowym. BOK twierdzi , ze czasami takie sytuacje się zdarzają i przełącza się to samo z wifi na transmisje danych . Faktem jest ze nie zadzwoniłam do Orange i nie poinformowałam o wyjeździe , ale Nie byłam świadoma , ze przy wyłączonej opcji w telefonie (IPhone XS) może to działać bez mojej wiedzy . Zastanawia mnie również dlaczego dostałam tego smsa dopiero po 24 tys a nie 5 czy 10. Proszę o pomoc, radę co mogę zrobić w obecnej Sytuacji ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
W razie odrzucenia sprawy pisz do UKE czy rzecznika konsumentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
Na forum dużo pomocy raczej nie uzyskasz, bo w takiej sytuacji pozostaje tylko reklamacja. Ze względu na kwotę sugeruję złożyć pismo w salonie (najszybciej dotrze). Tego typu przypadki są rozpatrywane specjalnym trybem, więc trochę może zająć jej rozpatrzenie, ale trzeba być dobrej myśli. Oczywiście nie jest to żadna wyznacznia, ale w kilku podobnych przypadkach Orange anulowało część opłat, więc trzymam kciuki aby tak było i w Twoim przypadku.
Co do samej transmisji, to stawka w strefie egzotycznej to 44,46 zł/MB, czyli aby nabić 24 tys trzeba zużyć ok 540 MB. Jest to dość sporo, więc wartoby skontaktować się z Applem, czy są w stanie wyciągnąć logi z aparatu kiedy i w jaki sposób telefon łączył się z transmisją danych.
To kiedy przyszedł SMS wynika z tego, że informacje o połączeniach nie są przesyłane do Orange w czasie rzeczywistym od partnerów roamingowych. Szczególnie jeśli są to partnerzy z krajów egzotycznych, tutaj opóźnienie może wynieść nawet kilka dni (a słyszałem o przypadkach kilkunastu). Dlatego jak tylko przyszło zestawienie Twoich połączeń, automat wysłał info z aktualnym przekroczeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
zbignieww już widzę przeliczył. Tyle rzeczywiście aż wykorzystane? Czy to były sesje po 1kb?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
Twierdzą ze pobrany został bardzo duży plik np film. Słuchałam jedynie muzyki na spotify, która działała również w trybie offline . Czy jest możliwość ze pobrała się ona ponownie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
Reklamacja została już złożona, mam nadzieje, że zostanie umożona duża cześć tego rachunku .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
Jak masz Internet włączony, to nie tylko Spotify w tym czasie działa. Tylko Facebook jeżeli masz i wszystko co działa w tle.
Czy masz uruchomioną usługę "Nie chcę antybillszoka"? Jeżeli tak, to warto wyłączyć. Chociaż poza granicami UE może ten antybillszok nie zadziałać. Jest to usługa, gdzie masz ustawioną domyślnie górną granice na wykorzystanie Internetu na 250zł brutto w danym miesiącu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Absurdalny rachunek
@zbigniewwnapisał(-a)To kiedy przyszedł SMS wynika z tego, że informacje o połączeniach nie są przesyłane do Orange w czasie rzeczywistym od partnerów roamingowych. Szczególnie jeśli są to partnerzy z krajów egzotycznych, tutaj opóźnienie może wynieść nawet kilka dni (a słyszałem o przypadkach kilkunastu). Dlatego jak tylko przyszło zestawienie Twoich połączeń, automat wysłał info z aktualnym przekroczeniem.
W taki przypadku to żaden " antybillszok" nie pomoże, właściwie to chyba nic nie pomoże, ew. telefon z systemem innym niż Android lub iOS pozwalający na pełną kontrolę.