tydzień temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
tydzień temu
5G aktywacja - dla firm
Witam, posiadam telefon sluzbowy Samsung A34 5G. Na abonamencie z firmy nie posiadam aktywnego 5G jak to wlaczyc jest jakas mozliwosc aktywacji SMSem. Numer nalezy do mojej firmy.
Etykiety:
5 ODPOW. 5
tydzień temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
tydzień temu
5G aktywacja - dla firm
W ofercie dla firm 5G powinno być włączone, jeśli dana taryfa ma dostęp do 5G. Aktywacji smsem nie ma.
Jaki masz plan taryfowy?
Jaki masz plan taryfowy?
tydzień temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
tydzień temu
5G aktywacja - dla firm
Jak to sprawdzic to jest taryfa dla duzego biznesu. Na 2 prywatnej karcie z Orange 5G jest aktywne na tym telefonie.
niedziela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziela
5G aktywacja - dla firm
W taryfach dla klientów indywidualnych 5G zostało włączone automatycznie parę dni temu.
Dla firm takiej modyfikacji nie było.
Jeśli masz dostęp do mój Orange albo Menedżera Floty - to tam możesz sprawdzić. Jak nie, to u opiekuna w Orange.
Ale w taryfach dla dużych firm 5G nie ma jeszcze włączanego dla wszystkich.
Dla firm takiej modyfikacji nie było.
Jeśli masz dostęp do mój Orange albo Menedżera Floty - to tam możesz sprawdzić. Jak nie, to u opiekuna w Orange.
Ale w taryfach dla dużych firm 5G nie ma jeszcze włączanego dla wszystkich.
niedziela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziela
5G aktywacja - dla firm
A bedzie to wlaczone? Firma jest bardzo duza i numerow jest sporo. Zanim dotrze do odpdowiedniej osoby to potrwa 🙂
niedziela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziela
5G aktywacja - dla firm
Z uwagi na to, że obecnie 5G powoduje nie tylko zmiany na plus (zmieniają się techniczne szczegóły taryfikacji), to zmiana wymaga aneksu. Jeśli numery były brane z urządzeniami (telefonami), to zwykle przy wymianie jest aneks do taryf. Od ręki na chęci takich zmian się nie robi.