- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100% rabatu na opłatę aktywacyjną
Jako wieloletniego klienta, osobiście bulwersuje mnie zachowanie zastosowane w tymże regulaminie. Albo jest 100%, na co nazwa wskazuje, albo jest traktowane wybiórczo. Dlatego też, pod wieloma względami nie odpowiada mi formuła Orange Love. Wczoraj w sprawie aneksu dzwoniono do mnie i po miłej rozmowie, niesmak po drugiej stronie linii pozostał (tak przypuszczam). Na dodatek, ta forma kuszenia ma dziwne, moim zdaniem, zasady. To już druga kusząca propozycja w ostatnim czasie. W pierwszej, konsultantka z infolinii na koniec rozmowy spytała, czy w takim razie może mnie wykreślić z systemu (przypuszczam-losowego) wybierania numerów abonentów, którzy wyrazili zgody na bezpośredni marketing.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100% rabatu na opłatę aktywacyjną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100% rabatu na opłatę aktywacyjną
@Piotrekk85 , interpretacja zapisów sprawia, że ludzie szukający sprawiedliwości, niejednokrotnie włóczą się po sądach. Albo jest 100%, albo jest wyraźnie napisane:"promocyjne warunki uzyskania rabatu na opłatę aktywacyjną", bez 100% pewności, że Klienta obejmuje. Wtedy zapis jest dostosowany do aneksu, czy umowy. Samo określenie bez OL budzi już lęk. I nie tylko ten zapis sprawia, że 10 razy go przeczytasz, a jeszcze masz wątpliwości. Jak by tak nie było, to też tylu pytań na forum by nie padło, za co te podwyższone rachunki. Konsultanci też mają z tym problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100% rabatu na opłatę aktywacyjną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100% rabatu na opłatę aktywacyjną
@Piotrekk85napisał(-a)
I jak sam napisałeś, że jest to promocja. Poza tym są sytuacje kiedy warunki promocji nie są spełnione. Np. ktoś może nie życzy sobie brania usług jako konsument bo chce mieć NIP na fakturze, każdy klient jest inny.
@Piotrekk85 , musiałem się posiłkować zobacz więcej, bo powiadomienie nie dotarło. Promocja, to promocja, ale nie enigmatycznie zapisana językiem..."z zaszytym domyślaniem się". Prawie 100% robi różnicę, no tak, czy nie?