- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
@Login451 aby zamontować światłowód w domu trzeba wykonać jeden mały otwór w ścianie, bez tego się nie obędzie. Co do tej drugiej sprawy (wciśnięte dwie umowy i trzy numery) to złóż reklamację na infolinii (przez czat lub telefonicznie), tu kontakt Kontakt z Orange | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
Nie, nie, pogodziłem się z przejściem na Internet mobilny. Myślę, że tak naprawdę nie anulowali światłowodu Orange LOVE i nadal częściowo istnieje z numerem telefonu. Nie wiem, czy zrobili to celowo, żebym zapłacił więcej, czy to był błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
@Login451 jeżeli technik przedstawił opinię na brak świadczenia usługi, to umowa nie może wejśc w życie na internet mobilny bez Twojego potwierdzenia. Warto zadzwonić na infolinię i doputać się, czy po telefonie nie zistało przypadkiem potwierdzenie zmiany umowy. Jeżeli telefonicznie było potwierdzenie i nie mineło 14 dni, to powinno dać się odstąpić od umowy. Mam tylko nadzieję, że trafisz na kumatego konsultanta.
@slav72 szkoda, że nasi tak wspaniałomyślnie chcą obuć obcokrajowca. Wcześniej, czy później takie zagrywki się zemszczą, a poza tym Orange traci na opinii. Czy taka obita osoba nie przekaże opinii o operatorze innym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
Dziękuję, popatrzę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
@Login451 spróbuj złożyć reklamacje tak jak Ci radzimy na infolinii lub na Orange czacie, możesz takze złożyć pisemnie reklamacje i wysłać na adres korespondencyjny Orange
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
W piśmie podaj:
- numer telefonu/usługi, której dotyczy sprawa,
- dane właściciela numeru (imię, nazwisko, adres, nazwa firmy),
- dokładny opis sprawy,
- numer faktury, jeżeli chcesz zgłosić błędne opłaty,
- numer kontaktowy/e-mail
Przesyłam ci link Orange do drzewka reklamacji zerknij do niego https://www.orange.pl/omnibook/drzewo-reklamacje#
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
@Login451 zbierz nasze porady, skontaktuj się na infolinii i spróbuj wyjaśnić zaistniałą sytuację. Złóż również reklamację na salon oraz umowy, których nie potrzebujesz.
Na umowie masz zapisane numery telefonów. Warto zadzwonić na te numery, do których nie masz karty SIM. Może się dowiesz, wyjaśnisz kto z tych kart SIM korzysta.
@Pablo5 też zdarzają mi się błędy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
Dziękuję, sprawdzę telefonicznie czy "podpisałem" umowę. Obawiam się, że podpisałem umowę nie wiedząc o tym, bo jak poszedłem do sklepu zapytać o 3 numery telefonów, to na końcu kazał mi coś podpisać. Był bardzo pomocny, myślałem, że właśnie rozwiązał wszystkie moje problemy i potrzebował tylko potwierdzenia.
Nie wiem, czy to normalne, ale w sklepie nigdy nie otrzymałem żadnych papierowych dokumentów, tylko jedną kartę SIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
Czat Orange kończy rozmowę po tym, jak pytam ich, dlaczego dali mi tylko 1 kartę SIM na 3 numery telefonów, jeśli twierdzą, że nic nie jest nie tak z umowami haha. Nie wiem, czy to dlatego, że są zmęczeni czytaniem mojego kiepskiego Tłumacza Google na polski.
Dziękuję za adres mailowy i link 🙏
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
@Login451 zawsze przy podpisywaniu umowy w salonie, jedna kopia jest dla klienta. Jakieś tu nieuczciwe zagranie ze strony pracownika salonu. Najgorzej, że to trudne do odkręcenia. W przypadku uzyskania informacji nigdy nie potrzeba żadnego podpisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 kontrakt światłowodowy LOVE zamienił się w 2 kontrakty
@Login451to spróbuj zadzwonić na infolinie Orange *100 lub 510 100 100 (połączenie bezpłatne dla klientów Orange). Musisz przygotować kod klienta w Orange i PESEL
- Numer telefonu
- ID internetu stacjonarnego
@Login451powinieneś dostać dokumenty umowne przy podpisaniu umowy tak jak pisze @ketrasaArtur
Pozdrawiam 🙂