- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
Dzień Dobry. Po przeniesieniu numeru z play do orange wystąpił błędy z kartą sim. Mogę korzystać z internetu, wysyłać smsy i dzwonić. Nie mogę natomiast odbierać połączeń z innych sieci. Dzwoniąc do mnie np. z Play osoba dostaje komunikat, że 'Mój numer nie instnieje'. Zgłaszałam to w salonie, aczkolwiek panie tam wykazują się kompletną niekompetencją. Sugerują oddanie telefonu (!) na gwarancję. Chociaż każdy inna karta (w tym karty z orange) normalnie działają. Po wymianie karty sim problem pozostaje ten sam. Prosiłabym o pomoc, ponieważ sytuacja trwa już prawie 2 tygodnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
To nie wina telefonu. Proponuje kontakt z BOK w celu pomocy. Nie salon, bo fakt salony nie są od obsługi klienta. W ostateczności wymiana karty SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
Wyłącz telefon, wyjmij kartę sim i włóż ją jeszcze raz. Odpal telefon. Może to pomoże. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
Z tego co tu autor pisze, sim nie ma pełnej aktywacji, zgłoszenie do BOK w Mój Orange zrobić.
EDIT:
Tak poza tym czy ten numer jest na 100% już przeniesiony z Play, może jeszcze procedura w toku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
W salonie panie sprawdzały, wszystko jest w teorii przeniesione poprawnie. Play umywa ręce odsyłając do Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
Załatwisz wszystko w w Biurze Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100, Jak nie pomoże to wymiana karty. Ale myślę że nie będzie potrzebna.
I sprawdź co radził @Anonim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
Karta była już wymieniania. Skontaktuję się z biurem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
@olusia6669 a sprawdź tą karte na innym telefonie, jest ten sam problem? To najprostszy sposób na szybki test Twojej karty sim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
Autor pisze o numerach z Play, bywa że w tej sieci są problemy z połączeniami na stacjonarne i Orange (jest identyczny komunikat że nie ma takiego numeru), to już bug w Play, czy inni z T-Mobile/Plus mogą się dodzwonić na ten numer > to mnie interesuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle aktywowana karta sim przez orange
@olusia6669 sprawdzałaś tą kartę w innym telefonie?? W wolnej chwili napisz co było przyczyną, człowiek zawszę będzie bogatszy w dodatkową wiedzę. Ale jeśli działa Internet, smsy, to wątpię by był to problem karty sim, ale być może...............
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »