- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy Abonent może zerwać umowę o domowy internet mobilny jeśli po wyłączeniu sieci 3G bo są tacy co korzystają z 3G bo zasięg LTE nie sięga i z jakiś przyczyn nie zacznie po wyłączeniu sygnału 3G nie zadziała LTE ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nasza sieć zapewni dostępność usług w technologii LTE wszędzie tam, gdzie obecnie dostępna jest technologia 3G. Dlatego też (i w związku z planami wyłączenia 3G) w umowach z naszymi Klientami nie gwarantujemy dostępności 3G (od połowy 2023 roku) - brak zasięgu 3G nie będzie więc podstawą do wypowiedzenia umowy i zwrotu ulgi.
W przypadku indywidualnych problemów ze skorzystaniem z zasięgu LTE rozwiązaniem może być zmiana lokalizacji/ustawienia routera domowego (np. przy oknie od strony najbliższej stacji LTE), wymiana routera na nowszy lub podłączenie anteny, np. ANTENA LTE MIMO 14 KAB-10M + komplet przejściówek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nasza sieć zapewni dostępność usług w technologii LTE wszędzie tam, gdzie obecnie dostępna jest technologia 3G. Dlatego też (i w związku z planami wyłączenia 3G) w umowach z naszymi Klientami nie gwarantujemy dostępności 3G (od połowy 2023 roku) - brak zasięgu 3G nie będzie więc podstawą do wypowiedzenia umowy i zwrotu ulgi.
W przypadku indywidualnych problemów ze skorzystaniem z zasięgu LTE rozwiązaniem może być zmiana lokalizacji/ustawienia routera domowego (np. przy oknie od strony najbliższej stacji LTE), wymiana routera na nowszy lub podłączenie anteny, np. ANTENA LTE MIMO 14 KAB-10M + komplet przejściówek