Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy Abonent może zerwać umowę o domowy internet mobilny?

ROZWIĄZANE

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Czy Abonent może zerwać umowę o domowy internet mobilny?

Czy Abonent może zerwać umowę o domowy internet   mobilny jeśli po wyłączeniu sieci 3G bo są tacy co korzystają z 3G bo zasięg LTE nie sięga i z jakiś przyczyn nie zacznie po wyłączeniu sygnału 3G nie zadziała LTE ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 7
  • 30
  • 7

Czy Abonent może zerwać umowę o domowy internet mobilny?

Nasza sieć zapewni dostępność usług w technologii LTE wszędzie tam, gdzie obecnie dostępna jest technologia 3G. Dlatego też (i w związku z planami wyłączenia 3G) w umowach z naszymi Klientami nie gwarantujemy dostępności 3G (od połowy 2023 roku) - brak zasięgu 3G nie będzie więc podstawą do wypowiedzenia umowy i zwrotu ulgi.

W przypadku indywidualnych problemów ze skorzystaniem z zasięgu LTE rozwiązaniem może być zmiana lokalizacji/ustawienia routera domowego (np. przy oknie od strony najbliższej stacji LTE), wymiana routera na nowszy lub podłączenie anteny, np. ANTENA LTE MIMO 14 KAB-10M + komplet przejściówek

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 7
  • 30
  • 7

Czy Abonent może zerwać umowę o domowy internet mobilny?

Nasza sieć zapewni dostępność usług w technologii LTE wszędzie tam, gdzie obecnie dostępna jest technologia 3G. Dlatego też (i w związku z planami wyłączenia 3G) w umowach z naszymi Klientami nie gwarantujemy dostępności 3G (od połowy 2023 roku) - brak zasięgu 3G nie będzie więc podstawą do wypowiedzenia umowy i zwrotu ulgi.

W przypadku indywidualnych problemów ze skorzystaniem z zasięgu LTE rozwiązaniem może być zmiana lokalizacji/ustawienia routera domowego (np. przy oknie od strony najbliższej stacji LTE), wymiana routera na nowszy lub podłączenie anteny, np. ANTENA LTE MIMO 14 KAB-10M + komplet przejściówek