- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy jest określony zakres zleceń, spraw, zgłoszeń, których nie obsługuje weryfikacja głosem? Wtedy jest konieczność dodatkowej w rozmowie z konsultantem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Większość czynności obsługowych będzie można realizować po weryfikacji głosowej. Mamy zdefiniowane 4 czynności dla których będziemy prosili Klienta o dodatkową weryfikację (np. przez Kod Klienta Orange lub pytania weryfikacyjne) tj.:
- uzyskanie PUK
- finalizacja procesu sprzedaży np. oferty
- zmiana danych w Mój Orange
- wymiana karty SIM.
W ww. wypadkach mamy dwie metody weryfikacji, które łączymy dla większego bezpieczeństwa zarządzania usługami Klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Większość czynności obsługowych będzie można realizować po weryfikacji głosowej. Mamy zdefiniowane 4 czynności dla których będziemy prosili Klienta o dodatkową weryfikację (np. przez Kod Klienta Orange lub pytania weryfikacyjne) tj.:
- uzyskanie PUK
- finalizacja procesu sprzedaży np. oferty
- zmiana danych w Mój Orange
- wymiana karty SIM.
W ww. wypadkach mamy dwie metody weryfikacji, które łączymy dla większego bezpieczeństwa zarządzania usługami Klienta.