23-11-2022
15:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-11-2022
15:38
Czy odnotowaliście przypadek, gdzie ta usługa wcale nie dała się zastosować i wprowadzić w życie? Z różnych powodów/jakich ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
23-11-2022
16:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-11-2022
16:17
Tak - analizujemy wyniki systemu.
Ważne, aby Klient chcąc weryfikować przez głos:
- dobrze opisał dla Max intencje z jaką dzwoni - najlepiej min. 5 sek wypowiedzi (w sumie),
- zwrócił uwagę na jakość połączenia, aby nie było innych głosów w tle.
1 ODPOWIEDŹ 1
23-11-2022
16:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-11-2022
16:17
Tak - analizujemy wyniki systemu.
Ważne, aby Klient chcąc weryfikować przez głos:
- dobrze opisał dla Max intencje z jaką dzwoni - najlepiej min. 5 sek wypowiedzi (w sumie),
- zwrócił uwagę na jakość połączenia, aby nie było innych głosów w tle.