- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy istnieje możliwość wymiany próbki głosu? Na inny, nowszą wersję?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawsze z chwilę wycofania zgody z Biometrię głosem usuwamy trwale wszystkie przetwarzane dane biometryczne. Następnie mamy możliwość zaznaczyć zgodę ponownie, a potem z pierwszego połączenia z Doradcą (zweryfikowanego dowolną inną metodą w Max) tworzymy nowy klucz głosu.
Możliwe jest również połączenie do Doradcy z prośbą o zaznaczenie zgody i wówczas z tej rozmowy (z tego połączenia) będzie przygotowany klucz głosu. Wówczas od kolejnego połączenia system będzie próbował weryfikować Klienta przez głos.
Szczegóły: www.orange.pl/mojglos
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawsze z chwilę wycofania zgody z Biometrię głosem usuwamy trwale wszystkie przetwarzane dane biometryczne. Następnie mamy możliwość zaznaczyć zgodę ponownie, a potem z pierwszego połączenia z Doradcą (zweryfikowanego dowolną inną metodą w Max) tworzymy nowy klucz głosu.
Możliwe jest również połączenie do Doradcy z prośbą o zaznaczenie zgody i wówczas z tej rozmowy (z tego połączenia) będzie przygotowany klucz głosu. Wówczas od kolejnego połączenia system będzie próbował weryfikować Klienta przez głos.
Szczegóły: www.orange.pl/mojglos