- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy podczas rozmowy na infolinii od razu jestem zweryfikowany?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obecne formy weryfikacji wymagają od naszych Klientów pamiętania Kodu Klienta Orange lub innych danych. Chcieliśmy uprościć to doświadczenie i umożliwić dostęp do zarządzania usługami Orange bez pamiętania czegokolwiek - wystarczy mówić, wystarczy zacząć załatwiać swoją sprawę a w trakcie my potwierdzimy tożsamość. Weryfikacji przez głos możemy dokonać już na etapie rozmowy Klienta z Max'em lub u Doradcy - wystarczy, że Klient wystarczająco opisze intencje z jaką dzwoni. Oczywiście przed skorzystaniem z tej metody Klient musi wyrazić zgodę na taką formę weryfikacji oraz musimy stworzyć klucz głosu z minionej lub bieżącej rozmowy zweryfikowanej przez Max dowolną inną metodą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obecne formy weryfikacji wymagają od naszych Klientów pamiętania Kodu Klienta Orange lub innych danych. Chcieliśmy uprościć to doświadczenie i umożliwić dostęp do zarządzania usługami Orange bez pamiętania czegokolwiek - wystarczy mówić, wystarczy zacząć załatwiać swoją sprawę a w trakcie my potwierdzimy tożsamość. Weryfikacji przez głos możemy dokonać już na etapie rozmowy Klienta z Max'em lub u Doradcy - wystarczy, że Klient wystarczająco opisze intencje z jaką dzwoni. Oczywiście przed skorzystaniem z tej metody Klient musi wyrazić zgodę na taką formę weryfikacji oraz musimy stworzyć klucz głosu z minionej lub bieżącej rozmowy zweryfikowanej przez Max dowolną inną metodą.