Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Uszkodzony towar

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14240
  • 58535
  • 709

Uszkodzony towar

Otrzymuję uszkodzony towar (np smartfon), który nie działa od momentu otrzymania. Nie sprawdzę przy kurierze, bo tylko organoleptycznie mogę zweryfikować całość przesyłki i ewentualnie zawartość. Czy wymianę i reklamację realizuje Sklep czy producent sprzętu? Jak to zgłosić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 51
  • 331
  • 49

Uszkodzony towar

Karta gwarancyjna sprzętu jest załączona do dokumentów wraz z produktem. W niej jest opisany sposób realizacji naprawy lub wymiany sprzętu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 51
  • 331
  • 49

Uszkodzony towar

Karta gwarancyjna sprzętu jest załączona do dokumentów wraz z produktem. W niej jest opisany sposób realizacji naprawy lub wymiany sprzętu.