21-04-2022
14:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
14:53
Otrzymuję uszkodzony towar (np smartfon), który nie działa od momentu otrzymania. Nie sprawdzę przy kurierze, bo tylko organoleptycznie mogę zweryfikować całość przesyłki i ewentualnie zawartość. Czy wymianę i reklamację realizuje Sklep czy producent sprzętu? Jak to zgłosić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-04-2022
16:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
16:16
Karta gwarancyjna sprzętu jest załączona do dokumentów wraz z produktem. W niej jest opisany sposób realizacji naprawy lub wymiany sprzętu.
1 ODPOWIEDŹ 1
21-04-2022
16:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
16:16
Karta gwarancyjna sprzętu jest załączona do dokumentów wraz z produktem. W niej jest opisany sposób realizacji naprawy lub wymiany sprzętu.