21-04-2022
14:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
14:42
@Łukasz_SklepWWW ja już znam powód anulacji. Chodzi mi o to, że na stronce miałem tylko status zamówienia "anulowany" . Tylko tyle bez podania powodu. I czy nie myśleliście nad tym, żeby dodać informacje dla nas zamawiajacych o przyczynie anulowania(?) niezależnie czy opłacone czy nie, żeby nie trzeba było sie kontaktować z BOK(?)
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-04-2022
14:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
14:45
Rozumiem, chciałbym sprawdzić czy ten powód anulowania jest częsty i czy można w tej sytuacji dodać powiadomienie o którym piszesz
1 ODPOWIEDŹ 1
21-04-2022
14:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
14:45
Rozumiem, chciałbym sprawdzić czy ten powód anulowania jest częsty i czy można w tej sytuacji dodać powiadomienie o którym piszesz