- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego na stronie jest tylko informacja o niedostępności telefonu. Czy możliwe jest dodanie przewidywanego czasu dostawy, czyli informacji kiedy i czy w ogóle będzie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaadresowanie tego tematu tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/AMA-sklep-orange-pl/Powiadomienie-o-dostepnosci/m-p/310353#M13
Jaką formę powiadomienia preferujesz?
Od @Łukasz_SklepWWW:
Pracujemy nad rozwiązaniem, które umożliwi zapisanie się na powiadomienie o dostępności produktu w sklepie. Zależy nam na tym żeby informacje dostępne na sklepie były rzetelne, dlatego na razie nie prezentujemy przewidywanego czasu dostawy. Oczywiście temat do odświeżenia w przyszłości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaadresowanie tego tematu tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/AMA-sklep-orange-pl/Powiadomienie-o-dostepnosci/m-p/310353#M13
Jaką formę powiadomienia preferujesz?
Od @Łukasz_SklepWWW:
Pracujemy nad rozwiązaniem, które umożliwi zapisanie się na powiadomienie o dostępności produktu w sklepie. Zależy nam na tym żeby informacje dostępne na sklepie były rzetelne, dlatego na razie nie prezentujemy przewidywanego czasu dostawy. Oczywiście temat do odświeżenia w przyszłości.