- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wygląda rozliczanie kosztów w roamingu? Kto to liczy i co w przypadku rozbieżności?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W przypadku rozliczeń kosztów w roamingu dla klientów opieramy się na naszych systemach rozliczeniowych, które na bieżąco i online monitorują zużycie usług w roamingu. W przypadku reklamacji, które nasi klienci zawsze mogą złożyć, weryfikujemy nasze raporty z udostępnionymi nam raportami partnera roamingowego z danego kraju i jeśli są rozbieżności to rozstrzygamy je na korzyść naszych klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W przypadku rozliczeń kosztów w roamingu dla klientów opieramy się na naszych systemach rozliczeniowych, które na bieżąco i online monitorują zużycie usług w roamingu. W przypadku reklamacji, które nasi klienci zawsze mogą złożyć, weryfikujemy nasze raporty z udostępnionymi nam raportami partnera roamingowego z danego kraju i jeśli są rozbieżności to rozstrzygamy je na korzyść naszych klientów.