- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy nie uważacie że tak krótki okres wsparcia telefonów jest podyktowany przede wszystkim przyczynami marketingowymi? Czy robicie coś aby wydłużyć okresy wsparcia? Mam na myśli presję na producentach?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Presja samego tylko Orange Polska ani nawet całej Grupy Orange nie wystarczy do tego - w takich sprawach powstają międzynarodowe inicjatywy, np uruchomienie eko-ratingu wymagało koalicji największych europejskich operatorów i roku pracy i mówienia jednym głosem.
Natomiast co do okresów wsparcia itp to bardzo zaawansowane są prace regulacyjne europejskie i możemy liczyć, że wkrótce zostanie to po prostu odgórnie ustalone - bo to zdecydowanie jeden z takich tematów, gdzie najlepiej się sprawdza właśnie to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Presja samego tylko Orange Polska ani nawet całej Grupy Orange nie wystarczy do tego - w takich sprawach powstają międzynarodowe inicjatywy, np uruchomienie eko-ratingu wymagało koalicji największych europejskich operatorów i roku pracy i mówienia jednym głosem.
Natomiast co do okresów wsparcia itp to bardzo zaawansowane są prace regulacyjne europejskie i możemy liczyć, że wkrótce zostanie to po prostu odgórnie ustalone - bo to zdecydowanie jeden z takich tematów, gdzie najlepiej się sprawdza właśnie to.