- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W starej ofercie IP TV nie ma możliwości odbioru na Android TV, jedynie na dekoderach. W tej ofercie w pakiecie jet też często VoIP (numer "stacjonarny").
W nowej ofercie TV (Start TV/Extra TV) można odbierać na dekoderze albo aplikacji na Android TV, ale nie ma możliwości skorzystania z usługi VoIP.
Skąd takie dziwaczne ograniczenie? Dlaczego jeśli bardzo zależy mi na utrzymaniu numeru stacjonarnego i jestem zadowolony z jego funkcjonowania, to nie mogę korzystać z aplikacji an Android TV?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta z pakietami Start TV oraz Extra TV oparta jest o nową architekturę systemową. W ramach której udostępniona została możliwość oglądania przez aplikację. Jednakowo, w nowej konstrukcji oferty obecnie nie jest dostępna usługa VoIP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta z pakietami Start TV oraz Extra TV oparta jest o nową architekturę systemową. W ramach której udostępniona została możliwość oglądania przez aplikację. Jednakowo, w nowej konstrukcji oferty obecnie nie jest dostępna usługa VoIP.