- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W starej ofercie IP TV, która nadal jest wspierana bo umowy można bez problemu przedłużać, oferowaliście dekoder ICU100, na którym istniała, i istnieje możliwość nagrywania materiału na podłaczonym do niego dysku.
W nowej ofercie już nie ma takiej opcji, za to agresywnie promujecie rozwiązanie "chmurowe".
Jednak te dwie funkcjonalności są dość zasadniczo inne, nie zastępują się lecz raczej uzupełniają. Osobiście korzystam z obu i obie sobie chwalę.
Co trzeba by zrobić,a by przekonać was do zmiany strategii w tym zakresie? Czyli do przywrócenia możliwości nagrywania na własnym dysku w nowej ofercie TV?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Owszem, na starszym modelu dekodera 4K Premium udostępniona została możliwość nagrywania na dedykowany dysk twardy. Jednak kierunkiem, który obierają operatorzy TV to wspieranie rozwiązań chmurowych. Jako Orange będziemy kontynuować wsparcie dla nagrywania audycji w tej właśnie formie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Owszem, na starszym modelu dekodera 4K Premium udostępniona została możliwość nagrywania na dedykowany dysk twardy. Jednak kierunkiem, który obierają operatorzy TV to wspieranie rozwiązań chmurowych. Jako Orange będziemy kontynuować wsparcie dla nagrywania audycji w tej właśnie formie.