Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Mój Orange, gdzie widzę nieaktualne usługi.

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 377
  • 1359
  • 1

Problem z Mój Orange, gdzie widzę nieaktualne usługi.

Witam  Szanownych Ekspertów AMA .

Podobny temat zasygnalizowałem już w AMA w oferta na kartę 4 , w kwietniu  br  i  mimo różnych obietnic i sloganów , nadal bez zmian , skończyło się jak zawsze  tylko na obietnicach !

 

1) dlaczego po zalogowaniu  , nie mogę  w pełni dysponować i zarządzać swoim kontem przez mobilną aplikację  Mój Orange , tylko jestem ograniczony w  podejmowaniu  swojej suwerennej decyzji ,  np. nie mogę usunąć  dawno nieaktualnych usług , lub zgłoszeń technicznych. Komu i po co ma służyć nadal ta dezinformacja w aplikacji !

2) proszę precyzyjnie określić,  jak długo i przez  ile lat przechowujecie  w tej aplikacji mobilnej MO , w zakładce  

" moje sprawy "  dawno już nieaktualne , zrealizowane i zamknięte  zgłoszenia techniczne. 

Dziękuję. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 39
  • 174
  • 39

Problem z Mój Orange, gdzie widzę nieaktualne usługi.

Zespół odpowiedzialny za aplikację Mój Orange cały czas nad nią pracuje i wdraża różne poprawki i udogodnienia.

Dla nas każdy głos klienta jest cenny, dlatego przekażę Pana zapytanie do nich, żeby mogli to uwzględnić w przyszłych zmianach.

Od siebie też dodam, że w zespole Prepaid stale staramy się zachęcić do korzystania z Mój Orange, stąd też dziękuję za zgłoszoną uwagę.

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 39
  • 174
  • 39

Problem z Mój Orange, gdzie widzę nieaktualne usługi.

Zespół odpowiedzialny za aplikację Mój Orange cały czas nad nią pracuje i wdraża różne poprawki i udogodnienia.

Dla nas każdy głos klienta jest cenny, dlatego przekażę Pana zapytanie do nich, żeby mogli to uwzględnić w przyszłych zmianach.

Od siebie też dodam, że w zespole Prepaid stale staramy się zachęcić do korzystania z Mój Orange, stąd też dziękuję za zgłoszoną uwagę.