- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam Szanownych Ekspertów AMA .
Podobny temat zasygnalizowałem już w AMA w oferta na kartę 4 , w kwietniu br i mimo różnych obietnic i sloganów , nadal bez zmian , skończyło się jak zawsze tylko na obietnicach !
1) dlaczego po zalogowaniu , nie mogę w pełni dysponować i zarządzać swoim kontem przez mobilną aplikację Mój Orange , tylko jestem ograniczony w podejmowaniu swojej suwerennej decyzji , np. nie mogę usunąć dawno nieaktualnych usług , lub zgłoszeń technicznych. Komu i po co ma służyć nadal ta dezinformacja w aplikacji !
2) proszę precyzyjnie określić, jak długo i przez ile lat przechowujecie w tej aplikacji mobilnej MO , w zakładce
" moje sprawy " dawno już nieaktualne , zrealizowane i zamknięte zgłoszenia techniczne.
Dziękuję.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zespół odpowiedzialny za aplikację Mój Orange cały czas nad nią pracuje i wdraża różne poprawki i udogodnienia.
Dla nas każdy głos klienta jest cenny, dlatego przekażę Pana zapytanie do nich, żeby mogli to uwzględnić w przyszłych zmianach.
Od siebie też dodam, że w zespole Prepaid stale staramy się zachęcić do korzystania z Mój Orange, stąd też dziękuję za zgłoszoną uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zespół odpowiedzialny za aplikację Mój Orange cały czas nad nią pracuje i wdraża różne poprawki i udogodnienia.
Dla nas każdy głos klienta jest cenny, dlatego przekażę Pana zapytanie do nich, żeby mogli to uwzględnić w przyszłych zmianach.
Od siebie też dodam, że w zespole Prepaid stale staramy się zachęcić do korzystania z Mój Orange, stąd też dziękuję za zgłoszoną uwagę.