07-09-2023
14:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2023
14:06
Czemu po aktywacji nowego numeru jest tylko 3 miesiące ważności? wcześniej był rok.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
07-09-2023
14:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2023
14:14
Chodzi o blokowanie puli numeracyjnej, za którą jako operator płacimy. Blisko 60% numerów jest porzucane w przeciągu 2 miesięcy od aktywacji. Skróciliśmy okres ważności z 12m do 3m żeby szybciej je odzyskiwać i udostępniać nowym Klientom 🙂
1 ODPOWIEDŹ 1
07-09-2023
14:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2023
14:14
Chodzi o blokowanie puli numeracyjnej, za którą jako operator płacimy. Blisko 60% numerów jest porzucane w przeciągu 2 miesięcy od aktywacji. Skróciliśmy okres ważności z 12m do 3m żeby szybciej je odzyskiwać i udostępniać nowym Klientom 🙂