07-09-2023
16:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2023
16:16
Tak potwierdzam, że konsultanci w salonach zbywają potencjalnych klientów PrePaid. Najczęściej słychać " nie działa system"... Testowane kilka razy.
Temat jest poważny, bo obok w salonie konkurencji można przenieść od ręki.
@Konrad_Prepaid
@AgaD_Prepaid
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
07-09-2023
16:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2023
16:21
Niestety pytanie zadane już po czasie, zapraszamy jednak na przyszłe AMA związane z prepaidem 😉
2 ODPOW. 2
07-09-2023
16:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2023
16:20
Przeniesienie numeru w salonie
Eksperci z dzisiejszego AMA otrzymali sygnał i mam nadzieję, że temat zostanie przekazany do odpowiednich działów, aby w salonach można bez problemu było przenieść numer do oferty na kartę.
07-09-2023
16:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2023
16:21
Niestety pytanie zadane już po czasie, zapraszamy jednak na przyszłe AMA związane z prepaidem 😉