- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jest w Mój Orange (www) dostępna opcja 5G Pass (jednorazowa) oraz 5G Pass cykliczny.
Wiem, że poprzez zgody marketingowe w promocji, można dostać dostęp do 5G, ale tych opcji nie włączymy samodzielnie w MO. Dlaczego? No i czy 5G Pass cykliczny będzie dostępne na stałe, czy do końca roku 2022?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz rację, usługa 5G pass w wersji jednorazowej jest obecnie dostępna tylko jako prezent (bonus) za wyrażenie zgody mktg oraz jako dodatek do usługi bez limitu za 39 PLN. Prezentacja usługi (bez opcji włączenia) w aplikacji Mój Orange w sekcji usług nieaktywnych wynika z ograniczeń technicznych - po prostu nie możemy zdjąć stamtąd usługi, która istnieje produkcyjnie...
Chwilowo nie ma możliwości samodzielnego włączenia tej usługi, ale niebawem to się zmieni. Pracujemy nad dostępnością 5G pass w kanałach samoobsługowych, możesz spodziewać się tego jeszcze w tym roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz rację, usługa 5G pass w wersji jednorazowej jest obecnie dostępna tylko jako prezent (bonus) za wyrażenie zgody mktg oraz jako dodatek do usługi bez limitu za 39 PLN. Prezentacja usługi (bez opcji włączenia) w aplikacji Mój Orange w sekcji usług nieaktywnych wynika z ograniczeń technicznych - po prostu nie możemy zdjąć stamtąd usługi, która istnieje produkcyjnie...
Chwilowo nie ma możliwości samodzielnego włączenia tej usługi, ale niebawem to się zmieni. Pracujemy nad dostępnością 5G pass w kanałach samoobsługowych, możesz spodziewać się tego jeszcze w tym roku.