Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zysk z prepaidu

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1629
  • 7086
  • 52

Zysk z prepaidu

Zakładam że z doładowania za 100 zł kilkadziesiąt złotych odchodzi na podatki i prowizje dla pośredników. Czyli kwota 25zł za pakiet bez limitu który płacę dla operatora jest mniejsza. Czy są karty które przynoszą straty chociaż ze względu na rozliczanie MTR między operatorami?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 93
  • 369
  • 89

Zysk z prepaidu

Oczywiście, nie każda karta jest zyskowna dla operatora. Już chociażby sam fakt jednorazowego używania kart startowych bez ich doładowania powoduje, że operator ponosi stratę. A nawet jeśli są doładowywane, to tak jak napisałeś - jest wiele kart, które generują wysoki wolumen ruchu wychodzącego (koszt MTR) i nie jest on rekompensowany ruchem przychodzącym (przychody MTR) czy innymi wydatkami. Jednak na koniec dnia / miesiąca liczy się suma ze wszystkich kart i jako osoby odpowiedzialne za wyniki biznesowe musimy się legitymować dodatnią marżą przed akcjonariatem / zarządem. Staramy się jednak utrzymać zdrowy i uczciwy balans między wartością / jakością którą otrzymuje od nas Klient, a realizowanymi zyskami. Zdajemy sobie sprawę, że chciwość ma w tej branży krótkie nogi 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 93
  • 369
  • 89

Zysk z prepaidu

Oczywiście, nie każda karta jest zyskowna dla operatora. Już chociażby sam fakt jednorazowego używania kart startowych bez ich doładowania powoduje, że operator ponosi stratę. A nawet jeśli są doładowywane, to tak jak napisałeś - jest wiele kart, które generują wysoki wolumen ruchu wychodzącego (koszt MTR) i nie jest on rekompensowany ruchem przychodzącym (przychody MTR) czy innymi wydatkami. Jednak na koniec dnia / miesiąca liczy się suma ze wszystkich kart i jako osoby odpowiedzialne za wyniki biznesowe musimy się legitymować dodatnią marżą przed akcjonariatem / zarządem. Staramy się jednak utrzymać zdrowy i uczciwy balans między wartością / jakością którą otrzymuje od nas Klient, a realizowanymi zyskami. Zdajemy sobie sprawę, że chciwość ma w tej branży krótkie nogi 🙂