28-10-2021
16:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2021
16:31
Na naszym forum raz na 2-3 miesiące pojawiają się wpisy osób, które są zdenerwowane tym, że Orange zablokował sim za łamanie regulaminu. Obecnie składanie reklamacji jest możliwej pisemnie w tej sytuacji. Czy nie planujecie jakiejś zdalnej formy zgłoszenia i sprawdzenia czy blokada jest zasadna czy nie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
28-10-2021
16:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2021
16:43
W przypadku blokad są niestandardowe wytyczne, dlatego taci klienci muszą składać reklamację pisemnie. Podyktowane jest to koniecznością wnikliwej weryfikacji.
1 ODPOWIEDŹ 1
28-10-2021
16:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2021
16:43
W przypadku blokad są niestandardowe wytyczne, dlatego taci klienci muszą składać reklamację pisemnie. Podyktowane jest to koniecznością wnikliwej weryfikacji.