- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo dziękuję za odpowiedzi, choć akurat taka odpowiedź:
"W połowie 2022 ma wejść nowe prawo komunikacji elektronicznej które da klientom pół roku na odbiór niewykorzystanych środków"
na takie pytanie:
"...czy w ramach poprawy PR Orange byłby skłonny wydłużyć okres..."
jest odpowiedzią zdecydowanie negatywną. Stwierdzasz po prostu, że dopóki prawo Was nie zmusi, to nie rozważycie takiej możliwości.
Rozumiem, jeszcze raz dziękuję za wyjaśnienia i życzę samych sukcesów.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do tej pory nie spotkaliśmy się z negacją 30 dni na złożenie wniosku. Miesiąc na reklamację czy zwrot towaru czy wniosek jest standardem na rynku i taki okres zaproponowaliśmy.
W mojej odpowiedzi powołałam się na nowe prawo telekomunikacyjne bo akurat ono wpisuje się w Twoje oczekiwania. Nie było moją intencją negatywny wydźwięk mojej odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do tej pory nie spotkaliśmy się z negacją 30 dni na złożenie wniosku. Miesiąc na reklamację czy zwrot towaru czy wniosek jest standardem na rynku i taki okres zaproponowaliśmy.
W mojej odpowiedzi powołałam się na nowe prawo telekomunikacyjne bo akurat ono wpisuje się w Twoje oczekiwania. Nie było moją intencją negatywny wydźwięk mojej odpowiedzi.