28-10-2021
16:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2021
16:02
Nie satysfakcjonuje mnie ta odpowiedź:
Powód jest prosty: mówimy o usługach prepaidowych więc nie ma czegoś takiego jak "rozwiązanie umowy". Konto wygasło, zgłaszałem problem na czacie BOK i uzyskałem jednoznaczną odpowiedź: nic się nie da zrobić. O żadnym formularzu www mowy nie było. Jeśli coś takiego istnieje to proszę o konkrety.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
28-10-2021
16:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2021
16:07
Szczegóły - https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow
Zakończenie umowy w prepaid traktujemy jako zakończenie okresu pasywnego (na odbieranie połączeń)
🙂
1 ODPOWIEDŹ 1
28-10-2021
16:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2021
16:07
Szczegóły - https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow
Zakończenie umowy w prepaid traktujemy jako zakończenie okresu pasywnego (na odbieranie połączeń)
🙂