- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W obecnych ofertach prepaidowych niedoładowanie konta przed upływem jego ważności powoduje, z punktu widzenia klienta, utratę całości ewentualnego salda. Dla Orange to oczywiście zysk, ale w przypadku kilentów - seniorów taka sytuacja może mieć miejsce zwyczajnie z powodu postępującej degeneracji zdolności kognitywnych. Rodzinie też czasem trudno to ogarnąć, bo seniorzy bywają przeczuleni na tym punkcie - tracą kontrolę, ale nie życzą sobie aby się "wtrącać".
Czy, w ramach poprawy PR, nie moglibyście rozważyć rozluźnienia sztywnych reguł biznesowych aby w takich przypadkach zgromadzone środki prepaidowe mogły nie przepadać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jest kilka możliwości aby nie dołdowywać konta, jeżeli nie ma takiej konieczności. Można za 6 zł wydłużyć ważność konta na rok, dzięki usłudze "Konto ważne rok". Bez konieczności doładowywania konta, Klient może korzystać z usług. Jeżeli pomimo tego środki zgromadzą się na koncie i nie zostaną wykorzystane, można je odzyskać po zakończonej umowie - wystarczy złożyć wniosek na www.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jest kilka możliwości aby nie dołdowywać konta, jeżeli nie ma takiej konieczności. Można za 6 zł wydłużyć ważność konta na rok, dzięki usłudze "Konto ważne rok". Bez konieczności doładowywania konta, Klient może korzystać z usług. Jeżeli pomimo tego środki zgromadzą się na koncie i nie zostaną wykorzystane, można je odzyskać po zakończonej umowie - wystarczy złożyć wniosek na www.