28-10-2019
14:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2019
14:54
Pytanie skierowane do ekspertów od użytkownika @ketrasa:
W salonie Orange nie zgodzili się na podpisanie umowy na Plan Mobilny, po zakończeniu umowy z OL, dlaczego?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
28-10-2019
14:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2019
14:58
Bez szczegółowych informacji dotyczących konkretnego konta abonenckiego ciężko nam zdiagnozować przyczynę. Proces przewiduje taką możliwość.
1 ODPOWIEDŹ 1
28-10-2019
14:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2019
14:58
Bez szczegółowych informacji dotyczących konkretnego konta abonenckiego ciężko nam zdiagnozować przyczynę. Proces przewiduje taką możliwość.