Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Salon Orange - brak zgody na podpisanie nowej umowy po zakończeniu umowy z OL

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 1089
  • 9260
  • 54

Salon Orange - brak zgody na podpisanie nowej umowy po zakończeniu umowy z OL

Pytanie skierowane do ekspertów od użytkownika @ketrasa:

 

W salonie Orange nie zgodzili się na podpisanie umowy na Plan Mobilny, po zakończeniu umowy z OL, dlaczego?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 16
  • 38
  • 16

Salon Orange - brak zgody na podpisanie nowej umowy po zakończeniu umowy z OL

Bez szczegółowych informacji dotyczących konkretnego konta abonenckiego ciężko nam zdiagnozować przyczynę. Proces przewiduje taką możliwość. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 16
  • 38
  • 16

Salon Orange - brak zgody na podpisanie nowej umowy po zakończeniu umowy z OL

Bez szczegółowych informacji dotyczących konkretnego konta abonenckiego ciężko nam zdiagnozować przyczynę. Proces przewiduje taką możliwość.