- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy klient możne prosić o rozmowę z konsultantem bez konieczności prowadzenia dialogu z nim? W sensie nie raz klienci mówili że max się zapętlał czy robił coś bez ich woli? (nie wiem ile prawdy w tym) ale ciekawi mnie czy jest taka możliwość by ominąć jego procedury
Pozdrawiam 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczywiście można prosić o rozmowę z konsultantem i po odpowiednio długim powtarzaniu Max w końcu z doradcą połączy.
Max jednak stara się przez jakiś czas ustalić przynajmniej podstawowe informacje, które przyspieszą obsługę przez doradcę. Dość kluczowe jest zrozumienie, że omijanie prostych odpowiedzi jest działaniem Klienta na własną niekorzyść. Najpierw straci trochę czasu na unikanie odpowiedzi, potem na odczekanie w kolejce do podstawowej grupy konsultantów, a w końcu przedstawi swoją sprawę i często dowie się, że musi poczekać w kolejce do kolejnego konsultanta, dedykowanego do specyfiki jego konkretnej sprawy.
A wystarczyłoby gdyby Maksowi powiedział jedno zdanie, podał numer swojego telefonu i trafiłby z dużym prawdopodobieństwem od razu do właściwego doradcy, jeśli automatycznie dostępne informacje by mu nie wystarczyły.
Max nie jest tworzony i rozwijany dla utrudniania Klientom życia, a dla przyspieszenia i usprawnienia obsługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczywiście można prosić o rozmowę z konsultantem i po odpowiednio długim powtarzaniu Max w końcu z doradcą połączy.
Max jednak stara się przez jakiś czas ustalić przynajmniej podstawowe informacje, które przyspieszą obsługę przez doradcę. Dość kluczowe jest zrozumienie, że omijanie prostych odpowiedzi jest działaniem Klienta na własną niekorzyść. Najpierw straci trochę czasu na unikanie odpowiedzi, potem na odczekanie w kolejce do podstawowej grupy konsultantów, a w końcu przedstawi swoją sprawę i często dowie się, że musi poczekać w kolejce do kolejnego konsultanta, dedykowanego do specyfiki jego konkretnej sprawy.
A wystarczyłoby gdyby Maksowi powiedział jedno zdanie, podał numer swojego telefonu i trafiłby z dużym prawdopodobieństwem od razu do właściwego doradcy, jeśli automatycznie dostępne informacje by mu nie wystarczyły.
Max nie jest tworzony i rozwijany dla utrudniania Klientom życia, a dla przyspieszenia i usprawnienia obsługi