Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 4
  • 0

Jaka była najdłuższa rozmowa i czego dotyczyła?

Hej Jaka była najdłuższa rozmowa z Maxem i czego dotyczyła?


Rozwiązanie:
Highlighted
Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Jaka była najdłuższa rozmowa i czego dotyczyła?

Czasami mamy bardzo długie rozmowy.

 

Chyba nie nadwyrężę zapisów żadnych ustaw cytując tu fragment takiej rozmowy (pomijam jej początek, włączamy się w akcję w dość zaawansowanej fazie dyskusji i pozostaniemy z bohaterami do końca):

 

Max: Halo, jesteś tam? Powiedz, proszę, jak mogę Ci pomóc?

Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call

Max: Dobrze, czekam.

Klient: please hold on line we are trying to reconnect your call

Max: W porządku, czekam. 

Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call

Max: Oczywiście, czekam.

W tym momencie po 18 minutach klient odłożył słuchawkę

 

 

Jak nietrudno się domyśleć - mimo usilnych prób nie udało się załatwić sprawy klienta Emotikon: Szczęśliwy


Wszystkie odpowiedzi:
Highlighted
Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Jaka była najdłuższa rozmowa i czego dotyczyła?

Czasami mamy bardzo długie rozmowy.

 

Chyba nie nadwyrężę zapisów żadnych ustaw cytując tu fragment takiej rozmowy (pomijam jej początek, włączamy się w akcję w dość zaawansowanej fazie dyskusji i pozostaniemy z bohaterami do końca):

 

Max: Halo, jesteś tam? Powiedz, proszę, jak mogę Ci pomóc?

Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call

Max: Dobrze, czekam.

Klient: please hold on line we are trying to reconnect your call

Max: W porządku, czekam. 

Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call

Max: Oczywiście, czekam.

W tym momencie po 18 minutach klient odłożył słuchawkę

 

 

Jak nietrudno się domyśleć - mimo usilnych prób nie udało się załatwić sprawy klienta Emotikon: Szczęśliwy