Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy max nie ma problem ze zrozumieniem ludzi?

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Czy max nie ma problem ze zrozumieniem ludzi?

Czy max nie ma problem ze zrozumieniem ludzi? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Czy max nie ma problem ze zrozumieniem ludzi?

Technicznie mamy u Maxa podział na dwie odmiany "rozumienia".

Przedstawienie problemu przez klienta po pytaniu otwartym - jeśli klient opisuje merytorycznie i w miarę zwięźle swoją sprawę, to zrozumienie jest bardzo dobre.

Druga grupa to odpowiedzi na konkretne zamknięte pytania - w tym wypadku również rozumienie jest bardzo dobre.

 

Oczywiście ideału nie ma - problemy powstają jeśli klient na zamknięte pytanie odpowiada "nie na temat". Rozbudowujemy Maxa, aby nawet w takich wypadkach był w stanie wszelkie sensowne informacje z wypowiedzi wyłapać, ale wszystkiego przewidzieć się nie da.

Również w otwartym pytaniu o sprawę klienta jesteśmy w stanie nauczyć Maxa głównie radzenia sobie z tematami merytorycznie z naszą działalnością powiązanymi.

 

Pytania o dostawę pizzy lub komunikowanie problemów medycznych mogą spotkać się z konsternacją naszego głównego bohatera 🙂

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Czy max nie ma problem ze zrozumieniem ludzi?

Technicznie mamy u Maxa podział na dwie odmiany "rozumienia".

Przedstawienie problemu przez klienta po pytaniu otwartym - jeśli klient opisuje merytorycznie i w miarę zwięźle swoją sprawę, to zrozumienie jest bardzo dobre.

Druga grupa to odpowiedzi na konkretne zamknięte pytania - w tym wypadku również rozumienie jest bardzo dobre.

 

Oczywiście ideału nie ma - problemy powstają jeśli klient na zamknięte pytanie odpowiada "nie na temat". Rozbudowujemy Maxa, aby nawet w takich wypadkach był w stanie wszelkie sensowne informacje z wypowiedzi wyłapać, ale wszystkiego przewidzieć się nie da.

Również w otwartym pytaniu o sprawę klienta jesteśmy w stanie nauczyć Maxa głównie radzenia sobie z tematami merytorycznie z naszą działalnością powiązanymi.

 

Pytania o dostawę pizzy lub komunikowanie problemów medycznych mogą spotkać się z konsternacją naszego głównego bohatera 🙂