- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to prawda i jak się to układa procentowo, że operator może zamienić adresy w bazie wykonywanego projektu POPC na inne, bardziej rokujące? Czy klient ma możliwość wpłynięcia na decyzję budującego infrastrukturę w trakcie prac? Na jaki wniosek? Czy trzeba reagować pisząc do Zespołu CPPC?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z uwagi na bariery inwestycyjne (przeszkody techniczne lub formalno-prawne) beneficjent może wymienić adres na inny w ramach dopuszczalnego limitu wymian tj.15% punktów adresowych.
W celu zgłoszenia braku zasięgu szybkiego internetu należy zarejestrować swoją lokalizację na stronie Urzędu Komunikacji Elektronicznej: https://wyszukiwarka.uke.gov.pl. Pozwoli to na uwzględnienie lokalizacji w przygotowaniach uruchomienia kolejnych programów szerokopasmowych realizowanych z dofinansowaniem unijnym.
Adres może być także zgłoszony mailem na skrzynkę bialaplama@cppc.gov.pl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z uwagi na bariery inwestycyjne (przeszkody techniczne lub formalno-prawne) beneficjent może wymienić adres na inny w ramach dopuszczalnego limitu wymian tj.15% punktów adresowych.
W celu zgłoszenia braku zasięgu szybkiego internetu należy zarejestrować swoją lokalizację na stronie Urzędu Komunikacji Elektronicznej: https://wyszukiwarka.uke.gov.pl. Pozwoli to na uwzględnienie lokalizacji w przygotowaniach uruchomienia kolejnych programów szerokopasmowych realizowanych z dofinansowaniem unijnym.
Adres może być także zgłoszony mailem na skrzynkę bialaplama@cppc.gov.pl.