- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ostatni przypadek-prace na zapleczu NMO trwały, a w aplikacji MO w wiadomościach (koperta) zero informacji. Natomiast w tym samym czasie miałem zapaloną ikonkę w avatarze i dwie jednakowe wiadomości o tym, że 16 maja kończy mi się umowa na jedną z komórek. Priorytet finansowy jest istotniejszy od tego, co klient chciałby załatwić samodzielnie na swoim koncie, a nie może? Też priorytet finansowy (np. wpłata)...za pięć dwunasta. Nie każdy klient jest bystrzakiem.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie absolutnie, nie o to chodzi.:)
W aplikacji publikujemy wiadomości o przerwach technicznych które dotykają aplikacji. Chodzi o to żeby użytkownik aplikacji wiedział, był przygotowany że np. w jakimś czasie aplikacji może nie być dostępna.
Ponieważ zazwyczaj takie przerwy techniczne, które dotyczą aplikacji dotyczą też innych systemów - piszemy że "systemy samoobsługowe Orange w tym aplikacja Mój Orange" będzie niedostępna.
Natomiast gdy prace techniczne nie dotyczą aplikacji, (a tak było w tym przypadku) nie wysyłamy powiadomień przez aplikację. Oczywiście niedługo ta sytuacja się zmieni. Aplikacja i portal Nowy Mój Orange będą korzystały z tego samego środowiska więc przerwy techniczne będą dotyczyły obu rozwiązań w tym samym czasie. Wtedy powiadomienie będzie zasadne dla obu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie absolutnie, nie o to chodzi.:)
W aplikacji publikujemy wiadomości o przerwach technicznych które dotykają aplikacji. Chodzi o to żeby użytkownik aplikacji wiedział, był przygotowany że np. w jakimś czasie aplikacji może nie być dostępna.
Ponieważ zazwyczaj takie przerwy techniczne, które dotyczą aplikacji dotyczą też innych systemów - piszemy że "systemy samoobsługowe Orange w tym aplikacja Mój Orange" będzie niedostępna.
Natomiast gdy prace techniczne nie dotyczą aplikacji, (a tak było w tym przypadku) nie wysyłamy powiadomień przez aplikację. Oczywiście niedługo ta sytuacja się zmieni. Aplikacja i portal Nowy Mój Orange będą korzystały z tego samego środowiska więc przerwy techniczne będą dotyczyły obu rozwiązań w tym samym czasie. Wtedy powiadomienie będzie zasadne dla obu.