Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 29, Specjalista
  • 6125
  • 5614
  • 68

Wiadomości w aplikacji MO

Ostatni przypadek-prace na zapleczu NMO trwały, a w aplikacji MO w wiadomościach (koperta) zero informacji. Natomiast w tym samym czasie miałem zapaloną ikonkę w avatarze i dwie jednakowe wiadomości o tym, że 16 maja kończy mi się umowa na jedną z komórek. Priorytet finansowy jest istotniejszy od tego, co klient chciałby załatwić samodzielnie na swoim koncie, a nie może? Też priorytet finansowy (np. wpłata)...za pięć dwunasta. Nie każdy klient jest bystrzakiem.


Rozwiązanie:
Ekspert AMA
  • 38
  • 89
  • 37

Wiadomości w aplikacji MO

Nie absolutnie, nie o to chodzi.Emotikon: Szczęśliwy

W aplikacji publikujemy wiadomości o przerwach technicznych które dotykają aplikacji. Chodzi o to żeby użytkownik aplikacji wiedział, był przygotowany że np. w jakimś czasie aplikacji może nie być dostępna.

Ponieważ zazwyczaj takie przerwy techniczne, które dotyczą aplikacji dotyczą też innych systemów - piszemy że "systemy samoobsługowe Orange w tym aplikacja Mój Orange" będzie niedostępna.

 

Natomiast gdy prace techniczne nie dotyczą aplikacji, (a tak było w tym przypadku) nie wysyłamy powiadomień przez aplikację. Oczywiście niedługo ta sytuacja się zmieni. Aplikacja i portal Nowy Mój Orange będą korzystały z tego samego środowiska więc przerwy techniczne będą dotyczyły obu rozwiązań w tym samym czasie. Wtedy powiadomienie będzie zasadne dla obu.

 


Wszystkie odpowiedzi:
Ekspert AMA
  • 38
  • 89
  • 37

Wiadomości w aplikacji MO

Nie absolutnie, nie o to chodzi.Emotikon: Szczęśliwy

W aplikacji publikujemy wiadomości o przerwach technicznych które dotykają aplikacji. Chodzi o to żeby użytkownik aplikacji wiedział, był przygotowany że np. w jakimś czasie aplikacji może nie być dostępna.

Ponieważ zazwyczaj takie przerwy techniczne, które dotyczą aplikacji dotyczą też innych systemów - piszemy że "systemy samoobsługowe Orange w tym aplikacja Mój Orange" będzie niedostępna.

 

Natomiast gdy prace techniczne nie dotyczą aplikacji, (a tak było w tym przypadku) nie wysyłamy powiadomień przez aplikację. Oczywiście niedługo ta sytuacja się zmieni. Aplikacja i portal Nowy Mój Orange będą korzystały z tego samego środowiska więc przerwy techniczne będą dotyczyły obu rozwiązań w tym samym czasie. Wtedy powiadomienie będzie zasadne dla obu.