Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wiadomości w aplikacji MO

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Wiadomości w aplikacji MO

Ostatni przypadek-prace na zapleczu NMO trwały, a w aplikacji MO w wiadomościach (koperta) zero informacji. Natomiast w tym samym czasie miałem zapaloną ikonkę w avatarze i dwie jednakowe wiadomości o tym, że 16 maja kończy mi się umowa na jedną z komórek. Priorytet finansowy jest istotniejszy od tego, co klient chciałby załatwić samodzielnie na swoim koncie, a nie może? Też priorytet finansowy (np. wpłata)...za pięć dwunasta. Nie każdy klient jest bystrzakiem.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 90
  • 168
  • 87

Wiadomości w aplikacji MO

Nie absolutnie, nie o to chodzi.:)

W aplikacji publikujemy wiadomości o przerwach technicznych które dotykają aplikacji. Chodzi o to żeby użytkownik aplikacji wiedział, był przygotowany że np. w jakimś czasie aplikacji może nie być dostępna.

Ponieważ zazwyczaj takie przerwy techniczne, które dotyczą aplikacji dotyczą też innych systemów - piszemy że "systemy samoobsługowe Orange w tym aplikacja Mój Orange" będzie niedostępna.

 

Natomiast gdy prace techniczne nie dotyczą aplikacji, (a tak było w tym przypadku) nie wysyłamy powiadomień przez aplikację. Oczywiście niedługo ta sytuacja się zmieni. Aplikacja i portal Nowy Mój Orange będą korzystały z tego samego środowiska więc przerwy techniczne będą dotyczyły obu rozwiązań w tym samym czasie. Wtedy powiadomienie będzie zasadne dla obu.

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 90
  • 168
  • 87

Wiadomości w aplikacji MO

Nie absolutnie, nie o to chodzi.:)

W aplikacji publikujemy wiadomości o przerwach technicznych które dotykają aplikacji. Chodzi o to żeby użytkownik aplikacji wiedział, był przygotowany że np. w jakimś czasie aplikacji może nie być dostępna.

Ponieważ zazwyczaj takie przerwy techniczne, które dotyczą aplikacji dotyczą też innych systemów - piszemy że "systemy samoobsługowe Orange w tym aplikacja Mój Orange" będzie niedostępna.

 

Natomiast gdy prace techniczne nie dotyczą aplikacji, (a tak było w tym przypadku) nie wysyłamy powiadomień przez aplikację. Oczywiście niedługo ta sytuacja się zmieni. Aplikacja i portal Nowy Mój Orange będą korzystały z tego samego środowiska więc przerwy techniczne będą dotyczyły obu rozwiązań w tym samym czasie. Wtedy powiadomienie będzie zasadne dla obu.