- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie przesłane wcześniej od @Misiek62:
Czy planujecie, a może pracujecie nad zmianami w zakresie logowania np. wg. zasad stosowanych w nowym Mój Orange (webowym) – jeden użytkownik – jedno logowanie - dostęp do wszystkich usług na jego koncie. Obecnie w aplikacji MO, jako klient posiadający pakiet Orange Love oraz numer komórkowy poza pakietem, ma problemy z przełączaniem się pomiędzy kontami, zwłaszcza między usługami stacjonarnymi a mobilnymi – często pojawia się błąd.
🎀🦄🐾🤸♀️
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witaj
Dokładnie tak. Obecnie pracujemy nad migracją aplikacji Mój Orange do tych systemów z których korzysta portal Nowy Mój Orange. Po migracji te dane i funkcje będą spójne. Dotyczy to oczywiście logowania i listy wszystkich produktów na koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witaj
Dokładnie tak. Obecnie pracujemy nad migracją aplikacji Mój Orange do tych systemów z których korzysta portal Nowy Mój Orange. Po migracji te dane i funkcje będą spójne. Dotyczy to oczywiście logowania i listy wszystkich produktów na koncie.