Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Zespół Nasz Orange
  • 1305
  • 1846
  • 42

Informacja o zapłaconej fakturze pojawia się po długim czasie

Przesłane wcześniej przez @Misiek62 

 

Problem dostępu do "bieżącego stanu rzeczy" dotyczy także, zbyt późnego, moim zdaniem - bo trwa kilka dni, zresztą na forum inni użytkownicy też to podnoszą - aktualizowania informacji o zapłaconej fakturze... nie przemawia do mnie wyjaśnienie, że ileś czasu potrzeba na zaksięgowanie wpłat na różne konta za usługi stacjonarne i mobilne dla pakietu Orane Love... klient płaci jedną - łączną sumę i chce "od razu" wiedzieć, że Orange "widzi wpłatę".

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |


Rozwiązanie:
Ekspert AMA
  • 38
  • 89
  • 37

Informacja o zapłaconej fakturze pojawia się po długim czasie

Absolutnie rozumiem, dodam że nie jest to zależne od aplikacji. Aplikacja pokazuje tylko dane jakie otrzymuje z systemów Orange, więc czas księgowania ma znacznie. Dla klienta nie to oczywiście znaczenia  - pełna zgoda. Ciągle są prowadzone prace nad usprawnieniami.

 

Polecam natomiast płatności Blikiem lub kartą bezpośrednio z aplikacji - tu status zmiana się natychmiast po dokonaniu transakcji. Sam tak płacę, to najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie.


Wszystkie odpowiedzi:
Ekspert AMA
  • 38
  • 89
  • 37

Informacja o zapłaconej fakturze pojawia się po długim czasie

Absolutnie rozumiem, dodam że nie jest to zależne od aplikacji. Aplikacja pokazuje tylko dane jakie otrzymuje z systemów Orange, więc czas księgowania ma znacznie. Dla klienta nie to oczywiście znaczenia  - pełna zgoda. Ciągle są prowadzone prace nad usprawnieniami.

 

Polecam natomiast płatności Blikiem lub kartą bezpośrednio z aplikacji - tu status zmiana się natychmiast po dokonaniu transakcji. Sam tak płacę, to najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie.