marzec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
marzec
Dlaczego dział techniczny na złożoną moją reklamację za pośrednictwem konsultanta jeszcze w 2023r odpisuje za każdym razem, że już powinna nastąpić poprawa, a nic nie naprawiono, jako dowód ja ponownie wysyłam aktualny zrzut ekranu , konsultant ponagla, monituje i ta zabawa trwa cały czas do nadal, kiedy nastąpi finał naprawy zgłoszenia? Czy jest jakaś osoba decyzyjna nadzorującą pracę techników?
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
marzec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
marzec
przenieśliśmy się do offline 🙂 Liczę, że uda nam się skutecznie zamknąć temat.
1 ODPOWIEDŹ 1
marzec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
marzec
przenieśliśmy się do offline 🙂 Liczę, że uda nam się skutecznie zamknąć temat.