marzec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
marzec
Dzień dobry, nie zawsze aplikacja działa jak należy. Czy macie zamiar coś z tym zrobić w przyszłości? Jakieś np. awarie lub prace naprawcze informować z wyprzedzeniem np. info push?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
marzec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
marzec
Dzień dobry! Dzięki za ten głos. Przemyślimy jak lepiej informować Klientów o planowanych pracach. Co do bieżących awarii - staramy się reagowań "tu i teraz" bo z wyprzedzeniem .... trudno przewidzieć awarie 🙂
1 ODPOWIEDŹ 1
marzec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
marzec
Dzień dobry! Dzięki za ten głos. Przemyślimy jak lepiej informować Klientów o planowanych pracach. Co do bieżących awarii - staramy się reagowań "tu i teraz" bo z wyprzedzeniem .... trudno przewidzieć awarie 🙂