27-03-2024
13:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-03-2024
13:43
W ostatnim czasie w aplikacji mój Orange jest co raz więcej nachalnych banerów niechcianych usług. Zgodnie z aktualnym prawem przysługuje konsumentom odstąpienie 14 dniowe, ale by z niego skorzystać trzeba kontaktować się z doradcą. Czy planujecie dodać mechanizm odstąpienia z tych usług bezpośrednio w aplikacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
27-03-2024
15:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-03-2024
15:11
W aplikacji MO możesz taką usługę wyłączyć jeśli zechcesz z niej zrezygnować. Nie mamy natomiast mechanizmu "automatycznego odstąpienia" od zakupionej usługi.
1 ODPOWIEDŹ 1
27-03-2024
15:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-03-2024
15:11
W aplikacji MO możesz taką usługę wyłączyć jeśli zechcesz z niej zrezygnować. Nie mamy natomiast mechanizmu "automatycznego odstąpienia" od zakupionej usługi.