- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Często opłacam faktury Blikiem. W 2022 roku oczekiwałbym że maksymalnie do 15 minut faktura będzie opłacona. Jednak w Mój Orange jest tak, że dopiero po 2 dniach status faktury zmienia się na opłacony. Prosiłbym o zwrócenie na to uwagi. Czy to jest problem z operatorem płatności, czy też inny? W sumie mnie to nie powinno obchodzić, jednak mam nadzieję że to poprawicie 💓
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Takie szczególne przypadki powinny być zgłaszane. Większości błędów wynika z utrudnień po stronie dostawcy płatności. Aplikacja jeśli nie dostanie odpowiedzi w określonym czasie zwraca błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Takie szczególne przypadki powinny być zgłaszane. Większości błędów wynika z utrudnień po stronie dostawcy płatności. Aplikacja jeśli nie dostanie odpowiedzi w określonym czasie zwraca błąd.