Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎29-06-2022
‎30-06-2022
Opqwe12F1
Poziom 11, Recenzent
Poziom 11, Recenzent
Punkty: 1676
7
32
0
0
offline
ostatnia aktywność: 30-06-2022 23:54

Osiągnięcia

25 like

AMA - Mój Orange

1 like

1 temat

1 odpowiedź

Pierwsze lądowanie

Problem przy opłaceniu faktury przez Blik

Już kilka razy miałem sytuację że przy opłaceniu faktury przez Blik, na samym końcu pojawiał się błąd. Jednak po jakimś czasie faktura i tak zmienia status na opłacona (co prawda nawet po 2 dniach, ale jednak). Warto to sprawdzić, gdyż ktoś przez to 2 razy [...]

Opłacenie faktury przez Blik - realizacja dopiero po 2 dniach

Często opłacam faktury Blikiem. W 2022 roku oczekiwałbym że maksymalnie do 15 minut faktura będzie opłacona. Jednak w Mój Orange jest tak, że dopiero po 2 dniach status faktury zmienia się na opłacony. Prosiłbym o zwrócenie na to uwagi. Czy to jest problem [...]

Tłumaczenie aplikacji

Aplikacja jest w języku polskim. Jednak po zmianie na angielski, tylko część jest po angielsku, a najważniejsze informacje, jak opisy usług są dalej po polsku. Moi zagraniczni znajomi skarżą się na ten problem. W komentarzach w aplikacji też widać co do te [...]

Problem przy opłaceniu faktury przez Blik

Już kilka razy miałem sytuację że przy opłaceniu faktury przez Blik, na samym końcu pojawiał się błąd. Jednak po jakimś czasie faktura i tak zmienia status na opłacona (co prawda nawet po 2 dniach, ale jednak). Warto to sprawdzić, gdyż ktoś przez to 2 razy [...]

Opłacenie faktury przez Blik - realizacja dopiero po 2 dniach

Często opłacam faktury Blikiem. W 2022 roku oczekiwałbym że maksymalnie do 15 minut faktura będzie opłacona. Jednak w Mój Orange jest tak, że dopiero po 2 dniach status faktury zmienia się na opłacony. Prosiłbym o zwrócenie na to uwagi. Czy to jest problem [...]

Tłumaczenie aplikacji

Aplikacja jest w języku polskim. Jednak po zmianie na angielski, tylko część jest po angielsku, a najważniejsze informacje, jak opisy usług są dalej po polsku. Moi zagraniczni znajomi skarżą się na ten problem. W komentarzach w aplikacji też widać co do te [...]