10-09-2020
17:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2020
17:28
Proponuję, aby klienci łączący się z czatem przez aplikację nie łączyli się z użyciem bota.
Klient który wybiera połączenie z Mój Orange z doradcą jest klientem, który potrzebuje pomocy - w tej sytuacji wybierając połączenie z doradcą jest od razu łączony bez IVR i Maksa. Ale jeśli wybierze Czat to już musi użerać się z Maksem co jest bez sensu i odstrasza klientów od tej formy kontaktu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
10-09-2020
17:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2020
17:47
Max cały czas jest rozwijany i coraz bardziej efektywnie pomaga klientom. Jeśli nie będzie mógł pomóc to przekieruje Cię do doradcy.
1 ODPOWIEDŹ 1
10-09-2020
17:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-09-2020
17:47
Max cały czas jest rozwijany i coraz bardziej efektywnie pomaga klientom. Jeśli nie będzie mógł pomóc to przekieruje Cię do doradcy.