- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak tylko dodam od siebie, że bardzo mi się podoba kierunek zmian w stronę samoobsługi z pominięciem salonów.
- FLEX - NJU
- Samodzielna wymiana karty SIM
- Duże zmiany w Aplikacji Mój Orange (możliwość aktywacji, dezaktywacji usług itd).
- CZAT z pomocą (to jest dla mnie świetne i wygodne rozwiązanie)
Mam nadzieję, że ten kierunek pozostanie utrzymany.
Pozdrawiam Wojtek
Ron
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki za miłe słowa, robimy wszystko by ułatwić klientom życie i nie wymagać od nich by odwiedzali salony. A jak już odwiedzą, by nie wychodzili z nich z toną papieru 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzięki za miłe słowa, robimy wszystko by ułatwić klientom życie i nie wymagać od nich by odwiedzali salony. A jak już odwiedzą, by nie wychodzili z nich z toną papieru 😉