- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, 😎
Ja bardziej w kwestii opinii, może sugestii.
Śledzę od lat temat z generowaniem sztucznego ruchu w ofertach PrePaid (Voice) na Nasz Orange.
I jestem miło zaskoczony, bo jak przed pandemią użytkownicy zgłaszali blokady za np 2 godzinna rozmowę, tak od kilku lat 2022-- praktycznie nie widzę takich tematów na forum, ale.... nigdy nie mów nigdy 😁 a są osoby co naprawdę dużo rozmawiają i tutaj jest progres. 🤗
Czy coś się zmieniło? 😊
Jest duży plus, bo nie do pomyślenia są blokady numeru nawet w przypadku intensywnego użycia w ruchu głosowym.
Czy można liczyć, że zmieniło się lub zmieni podejście operatora do użytkowników ofert na kartę i będą w tym temacie traktowani jak klienci abonamentowi.🙂
Ps. Oczywiście piszemy o naturalnym ruchu głosowym...😊
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystkich klientów traktujemy w ten sam sposób. Przyglądamy się ruchowi i jeśli widzimy jakąś anomalię sprawdzamy. Od tej analizy zależą nasze dalsze ruchy, oczywiście w zgodzie z regulaminem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystkich klientów traktujemy w ten sam sposób. Przyglądamy się ruchowi i jeśli widzimy jakąś anomalię sprawdzamy. Od tej analizy zależą nasze dalsze ruchy, oczywiście w zgodzie z regulaminem.